21 Mart 2016 Pazartesi

24 mart ödevi

Arkadaşlar, merhaba,

Bu haftanın ödevini biraz geç koyduğum için özür dilerim. Ancak haftasonu, malum, oldukça dikkat dağıtan olaylar yaşandı.

Bu haftaki ödeviniz, bir okuma yapmak ve üzerine de ufak bir araştırmadan oluşuyor.
Okuma geçen hafta işlediğimiz "Sivil toplum örgütleri ve savunuculuk" hakkında.
Makalenin adı: "Savunuculuk, Yurttaşlık ve Katılım", yazarı da benim :) (s. 9-19)
makaleye aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz:
http://stk.bilgi.edu.tr/media/uploads/2015/01/31/SAVUNUCULUK.pdf

Makaleyi okuduktan sonra, son derste konuştuklarımızı da aklınızda tutarak,
1) 3 tane hayırseverlik odaklı çalışan
2) 3 tane savunuculuk odaklı çalışan stk bulmanızı istiyorum.
3) her iki grup için de seçtiğiniz sivil toplum örgütlerinin hangi faaliyetleri yaptıklarını ve
4) neden bu sivil toplum örgütlerini tercih ettiğinizi yazmanızı rica ediyorum.
5) son olarak da, gençler tarafından kurulan ve gençlerle ilgili bir sivil toplum örgütü olsanız, ne tarz faaliyetler yapmayı tercih edeceğinizi ödevinize eklemenizi istiyorum. Seçtiğiniz faaliyetleri de makaledeki tartışmalar üzerinden gerekçelendirmeniz gerekiyor.

Bu haftaki derste, benim yerime bir konuğumuz olacak.
Hem yoklamayı alacak, hem ödevleri ona vermeniz gerekiyor; hem de tartışmayı o yönlendirecek.

Midtermlerden sonraki hafta görüşmek üzere,

Sevgiler,
Laden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder